Öz Abim Ve Onun İnmek Bilmeyen Koca Yarrağı

Önce kendımı tanıtayım; 1. 73 boylarında, sarı, mavi gozlü, 105 – 64 – 97 ölçülerinde, fıstık gibi birisiyim. 26 yaşımdayım. bu hadise 16 yaşındayken başıma geldi…

Lisede okuyordum o anlar 97 58 87 ölçülerindeydim. mini etekle mektebe giderdim. herkes benii izlerdi, buda hoşuma giderdi. birgün yavuklumla mektebe kaçtık lakin basit olmadı tabi. bekçiye azıcık elletince müsaade yaptı. beraber savunluğa gitmiştik. orda azıcık öpüşüp elleştik lakin bakire olduğum icin seks görüşmede bulunmadık. o da zati zorlamadı. anam ve babişkom, dedem hasta oldugu icin köye gitmiştiler. dairede bendeniz ve arkadaşım kalıyorduk. arkadaşım 21 yaşındaydı ve 1 ay içerisinde askere gidecekti. evlere geldım. arkadaşım tv izliyordu. merhabalar abi demiştim. bendeniz duş yapıcam demiştim. banyoya gittik ve soyundu. arkadaşım benii izliyormuş. duşun arkasına gidip banyomu yaptıktan daha sonra bornozumu giyip banyodan çıktım. arkadaşım şahsıma bakıyordu tabi bornoz üstümü tamamiyle kapatmıyordu. yürüdükçede baldırıma kadarr bacaklarım görünüyordü. arkadaşım benii yanına çagırdı. benimde üstümü giyinip gelebilirim demiştim. simdi gel ehemmiyetli birşey konuşucaz diye konuştu. ben yanına gittik.

Abim artık benim tek kocamdır bunu bilmelisiniz.

Şahsıma geç karsıma çök diye konuştu. oturduk lakin neredeyse kukum kıçım gorunuyordu. bugün nerdeydin diye konuştu. benimde okuldaydım çıkıp hemencecik evlere geldım. demiştim. yalan söyleme sizlerin okul savunlukta değil orda ne isin var diye konuştu. bunları söylerken bacaklarıma ve memelerime bakıyordu. bendeniz başımı eğip sustum. çıplaktım…abim o çocukla yattınmı diye sormuştu. bendeniz hayır demiştim. oda niçin ozaman hemencecik duş yaptın diye konuştu. kalkıp yanımıza çıktı. simdi gid üstünü değiştir annemle babişkom gelsin onların yanında konuşuruz diye konuştu. abime yalvarıyordum söylememesi icin. benii odama gönderdi.

Abimin kadını olmak bana zevk veriyor.

Odama gidip bornozu çıkarttım elemden kapıyı kapatmamıştım. azıcık daha sonra arkadaşım çıktı lakin üzerinde sadece sortu var. bendeniz ise çıplaktım. benii yakalayıp yüzükoyun yatağa yatırdı. ensest hikaye abi ne yapıyorsun demiştim. sizi bendeniz sikecem diye konuştu. bendeniz bağırmaya çalıştım lakin dudağımı tuttu, sortunu indirdi ve amıma öyle bi girdiki soluğum kesildi. simdi sadece altında inliyordum. o ise pompalıyordu. gidip geldikten daha sonra penisini çıkarmış dışarı rahatladı. benii çevirdi ve aletmi dudağına al demişti. bendeniz hayır demiştim. annemle babişkoma o çocukla yattığını söylerim demişti çaresiz penisini emicektim. aletine baktım oda ne inik hali dahi en az 20cm idi ve gayet kalındı. penisini dudak arama alıp öpmeye başlayınca. siki büyüdü ve 25cm kadarr olmuş. dudak arama sığmıyordu ve dudak arama rahatladı. bendeniz artik bitti diye düşünürken şahsıma sizi birde arkadan sikeyim ufak hayat kadını demişti. bu defa karşı çıkamadım.

Kremi alıp ben götüme ve benim aletine sürdü. ittirmeye başlamıştı lakin girmiyordu. evvel parmaklarını soktu artik hoşlanmaya başlamıştım. siki ıle yüklendi ve başı girdi. bendeniz inliyor atmıştım. daha sonra ağır ağır hepsini soktu ve pompalamaya başlamıştı. bendeniz altında zevten inliyor ve inliyor atıyordum. gide gele içime rahatladı, artik ayağa kalkaçak halım yokturdu. şahsıma bakıp artik sen ben karımsın ne zaman istersem sizi sikicem diye konuştu. yani ben hoşlanmıştım. ok kocacığım demiştim ve ayağa kalkıp üstümü giyeyim demiştim.

Artik abimla herzaman sikişiyoruz. baska bi deyişle teyze sikişiyoruz. büyük ve kalın yarraklı bayların iletinini bekliyorum…

Yorum Bırak

E Postanız Gizli Kalacak. Gerekli Alanları Doldurun *

*